3. fejezet

 Kelly nélkül kellett elindulnunk.
 Az Aratáson, a regisztrációs pulthoz irányítottak minket.
 - Név? - kérdezte mogorván az asztal mögött ülő nő.
 - Laau.. Lauren Silverman - dadogtam. A nő megszúrta a kezem, és vérző ujjam a papírra nyomta.
 - Au! - kiáltottam fel, mert váratlanul ért a fájdalom.
 - Ne nyafogj, mert ha bekerülsz az Arénába bőgni fogsz.
 Vajon mi lehet ott? Csapdák? Mutánsok, amiket a lázadásnál is használtak? Nem tudom. De egyet biztos: gyilkolás van.
 Odairányíttok a velem egykorú lányokhoz. Még vártunk pár percet, és egy Kapitóliumi nő topogott a mikrofonhoz.
 - Jó napot! - mondta mézes mázos hangon - Én Kate White vagyok! A 6. körzet sorsolója, egy ideig! Én fogom kihúzni a neveket. - azt gondolja idióták vagyunk?
 - Kezdjünk a fiúkkal! - lépett oda a sorsolóhoz. - Adley (Adej) Mine! Gyere csak ki! - egy barna rövid hajú, igen testes gyerek sétált ki. A polgármester fia.
 Sírás hallatszódig ki a tömegből. Nővére, anyja sír, öcse és apja, pedig átölelik őket.
 Adley látszólag nem fél könnyeden megy ki Kate-hez.
 - És most a lányok. - turkált az üveggömbben - Lauren Silverman!

 Sziasztok!
Tudom, rövidek a részek, de ezt most muszáj
volt így megírnom :)
Folytatás ma, vagy holnap!