SPOILER!!! Ez lesz a Viadalon! Csak az olvassa el akit nem zavar!

 Egy kis ejtőernyős csomagot csomag repült oda hozzánk.
 Szaladtam oda, reméltem étel vagy víz. Reméltem Reid megáldott.
 De sajnos itt is csalódás ért minket.
 - Okosan! J. - olvastam fel motyogva. A csomagban egy hatalmas kés volt. Csoda, hogy erre összegyűlt ennyi pénz!
 - Hogy hívják a játékmestereteket? - kérdeztem, mert ha ezt én kaptam volna vagy Adley egy R. lett volna ott.
 - Camilla - mondta kötélcsomózás közben William.
 - Akkor ez kié? - riadtam meg. A tudat, hogy van valaki a közelben...
 - Nem a tiétek? - eszmélt végre fel Maggie is.
 - A miénk Reid! - esett össze Adley az ijedségtől.
 - Nyugi! - próbáltam a kezembe venni a helyzetet. - Biztos van valaki a fá... - nem tudtam befejezni a mondatot, mert reccsenést hallottunk felettünk. Mindenki odakapta a fejét. A 9. körzeti fiú próbált elmenekülni.
 - Biztos a késsel akart leszúrni minket! - rikácsolta Maggie.
 - Ne olyan hangosan! És csak akart, mert nem kapta el a csomagot. Gratulálok! - mondta szúrós szemmel William.
 - Igen, csak akartalak. - mondta szoborrá dermedve a fiú. Semmi gonosz mosolyt nnem láttunk rajta. Csak ijedt volt.
 Épp emeltem fel az íjam, mikor Maggie eltolta a kezem.
 - Ne. Még hasznukra válhat - mosolyodott el. Nem tudtam eldönteni, hogy gonosz, vagy ravasz mosolyt ejtett el az előbb. Ám már nem tudta befejezni nekünk tervét ugyanis Williamon átfúródott egy dárda.
 A tettes elmenekült. Kár volt már utána futni.
 Arra sem volt idő, hogy Maggie odaszaladjon Williamhez, mert eldördült az ágyú.
 A 9-es fiú könnyes szemmel nézte a szintén párás szemű lányt, aki társa mellett nyugtalankodott.
 - Nekem is meghalt a társam - szólt le nekünk. A figyelmet ismét neki szenteltük.
 - Figyelj. Nem tudom, hogy hívnak. Csak azt, hogy az 9. körzetből vagy. De... Szeretnél a szövetségesünk lenni?
 Maggie kicsit habozott, de utána csak úgy mint én elkezdett helyeselni.
 - De - tettem fel a kezem - csak ha megbízhatunk benned.
 - Most mondhatom azt, hogy igen, miközben nem, de mondhatom azt, hogy igen, miközben igen, tehát tök mindegy.
 - Akkor igen. Gyere le, és itt a fegyvered - tartotta oda Adley.
 A fiú leugrott, és átvette a kést.
 - A nevem Simon. 9. körzet.
 - Tudjuk - mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése