15. fejezet

 A fán ülve őrség közben a tájat matattam. Örökzöldek és makkfák borították be a környéket. A földet levéltenger takarja. Az eső még mindig zuhog, de szerencsére, a  felettünk lévő ágak leveleikkel valamennyire megvédnek minket. Kapar a torkom és fáj a fülem. Iszonyatos érzés, bárcsak lenne gyógyszerem! De persze, gondolom nincs mindenre pénz, a már begyógyult döfésemre is biztos elég sokat kellett fizetni.
 - Lana, és jövök - piszkál meg hátulról Maggie. Megkönnyebbül dőlök le, és próbálom felejteni a sok fájdalmat, melyet magamnak köszönhetek. Kabátom begombolom, felhúzom a hálózsákot, és a lánytól átvett kötéllel odarögzítem magam a fához.

 Dörrenésre ébredek. Jó tompa volt, tehát nem a közelben lehetett a halálügy.
- Már csak 15, rajtunk kívül 11 ember... Már csak 11... - gondolom félálomba.

 Adley (ezt amúgy még sosem írtam oda, de Edlí-nek kell ejteni :D) ébreszt gyötrő rémálmaimból.
 Kioldom a kötelet, amit a derekam köré tekertem, és óvatosan lemászok a cuccokhoz és a többiekhez.
 - Mennyi kajánk maradt? - kérdezi William.
 - 1 zacskó szárított szalonna és 2 db alma, egy kevés bogyó és a vizünk.
 - Adj a szalonnából! Éhen halok! - nyúlok érte. Kérésemre tartunk egy "bőséges" reggelit, majd folytatjuk utunkat. Illetve folytatnánk, mivelhogy Maggie bokája kiment. Így hát maradtunk a fánál.                        
 Szegény lány leült a törzsébe, és egy pár korty vizet öntött kificamodott lábára.
 Egy kis ejtőernyős csomag repült oda hozzánk.
 Szaladtam oda, reméltem étel vagy víz. Reméltem Reid megáldott.
 De itt is csalódás ért minket.
 - Okosan! J. - olvastam fel motyogva. A csomagban egy hatalmas kés volt. Csoda, hogy erre összegyűlt a pénz!
 - Hogy hívják a mentorotokat? - kérdeztem, mert hogyha mi kaptuk volna, akkor egy R. lett volna ott.
 - Camilla - mondta kötél csomózás közben William.
 - Akkor ez kié? - riadtam meg.
 - Nem a tiétek? - eszmél fel végre Maggie.
 - A mi mentorunk Reid! - váltott színt Adley arca.

Ez a rész direkt lett ilyen rövid, problémák miatt nem tudtam megoldani, hogy hosszabb legyen, nem magyarázkodni akarok, tényleg így van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése